loading...
آغاز زندگی
sahra بازدید : 147 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)
دلم بشكنه حرفي نيست...

دلم... بشکنه حرفی نیست / حقیقت رو ،ازت میخوام

بهم راحت بگو میری / حالا که سرد رویاهام

نمیدونم کجا بود که / دلت رو ، دادی دست اون

خودت ،خورشید شدی بی من / منم ، دلتنگيه  بارون

یه بار فکر منم کن که / دلم داغونه داغونه

تو میری عاقبت با اون / که دستام خالی میمونه

دلم بشکنه حرفی نیست / فقط کاش ،لایقت باشه

میرم از، قلب تو بیرون / که عشقش ، تو دلت جا شه

***********

*من همه ی فکر و ذهنم تویی، تمام روزایی که اینجا اومدی ، همه ی ساعتا،همه ی لحظه هاشو، دوباره،دوباره،دوباره مزه میکنم ،میشه بفرمایید که اینجا چی میگذره!؟

**شما هم اگه، احساسی دارید! ، اینو باید بدونید که این پرونده برای من فقط یک پرونده نیست ، همه ی زندگیه منه، همه ی زندگی،…

***********

دلم بشکنه حرفی نیست ....... اگه تو، یارو همراشی

ولی میشد، بمونی و / کمی هم عاشقم باشی

نمیدونم، کجا بود که / دلت رو ،دادی دست اون

خودت ،خورشید شدی بی من / منم دلتنگ یه بارون

همه فکرش شده چشمات / گاهی، دستاتو میگیره

یه وقت تنهاش نذاری که / مثه من، میشه میمیره!

دلم بشکنه حرفی نیست / فقط کاش ، لایقت باشه

میرم از قلب تو بیرون / که عشقش ، تو دلت جا شه....

از اينجا..دريافت كنيد...                                                                                      

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 504
  • بازدید ماه : 504
  • بازدید سال : 6,217
  • بازدید کلی : 145,522