loading...
آغاز زندگی
sahra بازدید : 167 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

فردا چهارم شهریور سالروز پر کشیدن ماث(مهدی اخوان ثالث)است . روحش شاد!

مسیحای جوان مرد من ای ترسای پیر پیرهن چرکین !

هوا بس ناجوان مردانه سرد است آی !

دمت گرم و سرت خوش باد!

سلامم را تو پاسخ گوی ، در بگشای .

من من ، میهمان هر شبت لولی‌وشی مغموم

منم من ، سنگ تیپا خورده‌ای رنجور

منم ، دشنام پست آفرینش ، نغمه ی ناجور

نه از رومم ، نه از زنگم ، همان بیرنگ بیرنگم

بیا بگشای در بگشای

که دلتنگم !

من امشب آمدستم وام بگذارم

حسابت را کنار جام بگذارم

چه میگویی که بیگه شد ، سحر شد ، بامداد آمد

فریبت میدهد بر آسمان این سرخی بعد از سحرگه نیست

.....................

این سیلی سرد زمستان است

و قندیل سپهر ، زنده یا مرده ، به زیر ظلمت نه توی مرگ اندود پنهان است

زمستان است !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 516
  • بازدید ماه : 516
  • بازدید سال : 6,229
  • بازدید کلی : 145,534